home follow about Extra
happy birthday ain :(
Wednesday 18 April 2012 @ 08:14 | 0 notes

assalammualaikum :)

hai hai , em , esok birthday kita lah . H A P P Y B I R T H D A Y AIN :) . kita dah cukup 13 tahun lah . tak perasan pulak . rupanya kita ni dah besarr . hahaha , macam mana nak mula ni eh . emmm . okeh .
firstly , act aku tak tahu lah sape yang jadi orang first wish kat aku . harap harap kau lah P E N D E K . aku dah lah banyak kawan pendek . emm , mesti korang perasan kan . hahha . ini untuk budak yang paling aku sayang . perkataan P E N D E K ni hanya untuk hang . hope hang yang first . teringin nak dapat wish dari hang . kalau bukan hang pun takpe , kedua pun okehh . tapi keempat aku dah tak sayang hang dah . hahah .
aku cadang nak hang jj dengan kakak kakak and kawan , tapi esok macam tak mengizinkan je . emmm, macam mana eh . takpe lah . nak buat macam mana . hahha ,
buad sesiapa yang tak tahu lagi . esok B I R T H D A Y A K U ! huiii , besarrr . nampak kann . hahah . tapi tapi , kenapa macam tak seronok . kenapa kenapa . ish , benci ! aku benci semua ni . kenapa aku ada kat dalam dunia ni . tapii kan . aku sebenarnya B E R S Y U K U R sangat . aku pun tak tahu . may b aku kenal kau orang . kau orang tu sapa ? kawan kawan aku lah , sesiapa je yang rasa aku ni kawan kau , act aku  bersyukur dapat kawan macam korang . seronok , gembira , sedih , luka . semua nya dengan korang . dapat luah kan perasaan . cerita benda yang seronok . haishh , seriusly , aku happy dapat kenal korang . tapiii , aku rasa macam pelik lah . korang kawan dengan aku sebab ape ? kadang kadang okehh , kadang kadang idokk . pelik sesangat . untuk si P E N D E K aku tu . kau jangan lupa yang aku sayang kat kau . even though kau tak sayang aku . aku dah cuba sikit untuk tak fikirkan kau . and ianya berhasil . bukan lupakan ya .
buad S H A , esok birhtday ain . sha tahu tak ni . mestilah tak tahu . hahaha , sha , ain nak kata thanks bebanyak sebab kekadang sha bagi semangat kat ain . sha tak pernah sedar kan yang kata kata sha tu ada yang menambahkan semangat ain . macam tadi . sha jumpa ain , sha kata ain boleh usaha lagi untuk dapatkan zul . ain ambik tu sebagai semangat ain . sha , thanks tauu . sayang sha .
em , M A K , A B A H . thanks sebab selama ni membesar kan ain , melahirkan ain dengan cukup sifatnya . hermm , bersyukur sangat sangat mak . terima kasih mak . sayang mak , dari hujung rambut sampai ain besar gajah . ain dah janji dengan mak yang ain akan bawak mak pindah rumah besar . tapii , kena tunggu ain besar lah . dah khawin ada anak dua :) hahah .
buat A Z R U L A Z L A N . terima kasih kenal dengan i . you tahu tak , you baru kenal dengan i semalam , and now , kita rapat . macam mana ni eh . hahah . btw , thanks for being my friends :)


#emm , okeh lah . itu sahaja cerita budak yang gemuk bernama siti nurhijratul ain binti kasim :)

# P E N D E K tu untuk ex gs aku .
aku single ya bodoh !

petals...

I'm SITINURHIJRATULAIN KASIM ,14 years old .Malaysian. 19 April 1999 was the date i born in this world . Love soft color . Want to know more about me click the navi or add me up .

Website: FacebookTwitterTumblr




archives

♣sekolah petang grrr
♣ya allah
♣5 months aum aum
♣skype malam malam errr
♣new year
♣loveyou
♣selamat hari jadi sayang
♣HAPPY BIRHTDAY TO YOU SISTER .
♣this is me .



archives
· 10/04/11
· 10/08/11
· 10/16/11
· 01/02/12
· 01/14/12
· 01/15/12
· 01/16/12
· 04/18/12
· 05/11/12
· 09/16/12
· 10/26/12
· 12/05/12
· 12/06/12
· 02/09/13


Tagboard


credits
Designer; | Pipie Panini.
Coding help;Rainy Martini.